Bericht namens de organisatie van Gorssel Helpt:

Benefietavond voor Stichting Cynthia wegens succes afgelast!

Maar… wat een fantastisch resultaat! Dat onze regio in zo’n korte periode zoveel geld heeft gedoneerd aan Stichting Cynthia is
iets om trots op te zijn.

Het had echter wel een nadelig effect op de verkoop van de kaarten voor de Benefietavond van 18 januari aanstaande. Reden voor ons om deze avond niet door te laten gaan. Het streefbedrag is inmiddels ruimschoots overtroffen en daar gaat het tenslotte om. En wat te denken van alle artiesten die geheel belangeloos een optreden wilden verzorgen! Het allerbelangrijkste is dat we met zijn allen hebben bijgedragen om Cynthia de kans te bieden waar ze recht op heeft: een stamceltransplantatie in Mexico om de MS te stopppen. Op dit moment zijn de behandelingen begonnen en is er een spannende periode aangebroken. Cynthia, we denken aan je en wensen je alle goeds!

– Organisatie Gorssel Helpt

Heeft u kaarten gekocht?
Geen probleem, u kunt uw gekochte kaart(en) inleveren bij het verkooppunt waar u ze gekocht heeft. U krijgt dan uw geld weer terug. Inleveren kan tot 31 januari 2020.
Het aankoopbedrag van online gekochte tickets wordt automatisch teruggestort.