…en wat ging het snel! In amper 10 weken tijd is het benodigde bedrag behaald, gisteren zijn we de 80.000 euro gepasseerd.
Mede dankzij de laatste acties, zoals de verkoop van de kaarten van de benefietavond, de sponsoren die hier aan bijdragen en natuurlijk de doorlopende verkoop bij het kraampje van mijn schoonouders.

De laatste geplande acties worden nu afgerond en de inzameling zal worden afgesloten met een spetterende benefietavond op 18 januari.

Zoals het er nu naar uitziet gaan we ons doelbedrag ruim overschrijden. Met het geld dat niet meer nodig is voor de behandeling of nazorg, hopen we een ander (vergelijkbaar) doel een vliegende start of een impuls te kunnen geven.

We zijn overdonderd door alle giften en hebben echt het gevoel dat het dorp Gorssel, maar ook alle familie, vrienden, kennissen én zelfs onbekenden om ons heen zijn opgestaan om ons te helpen. Ik kan jullie niet genoeg bedanken, maar bij deze wil ik iedereen nogmaals bedanken voor jullie hulp. Geweldig!

Oja, wisten jullie ook al dat ik in de Stentor sta?
Lees het artikel hier.